Sanne in Engeland

au pairs ontmoeten, Londen bezoeken en St Albans ontdekken

Heey allemaal,

Afgelopen vrijdag had ik met een Nederlandse Au Pair afgesproken om wat te gaan drinken bij een koffie tentje.

Zij heeft mij de cathadraal van St Albans laten zien en we hebben gezellig zitten kletsen.

Althans dat dacht ik, ik kreeg later een berichtje dat wij te veel verschillen en wij niet meer hoefde af te spreken. Okee fijn, ik ben hier nog een heel jaar, dus nog genoeg andere mensen om mee af te spreken.

Het klinkt misschien hard, maar toen herinnerde ik mij wel hoe Nederlanders kunnen zijn.

Zaterdag ben ik met een vriendin van mij (die al 1,5 jaar in Engeland woont) naar Londen geweest.

Wooow wat een stad.. Ik denk dat het nog eventjes zal duren, voordat ik helemaal gewend ben aan het Londense leven.

Het was geweldig, ik heb Buckingham Palace, Green Park (daar heb ik eekhoorntjes te eten gegeven, echt heel schattig), de grootste speelgoedwinkel Hamleys, de underground en de engelse bussen gezien.

Daarna zijn we nog gaan shoppen.

Op zondag ben ik samen met een Duitse au pair wat gaan drinken, het was erg gezellig en we zijn erachter gekomen dat we dezelfde interesses hebben.

Op maandag heeft Yuva mij eerst het stadje laten zien, vanuit het vrouwelijk oogpunt haha.

's middags werd ik alleen helaas ziek.. Waarvan ik heel erg baalde en ik maandag middag en gisteren nauwelijks iets kon doen.

Gelukkig ben ik vandaag weer beter en gaan we er weer vol tegen aan!!

xx

Reacties

Reacties

Pepijn

You go girl! Super cool dat je deze stap genomen hebt, je eigen keuzes maakt! X!

Mama

Jammer van dat Nederlandse meisje maar er zijn vast nog zat au pairs waar je wel mee op dezelfde golflengte zit. Wellicht is er straks een leuke vaste groep waar je dingen mee kunt doen. Het weekend is ook om uit te rusten hè. Want voor drie kinderen zorgen is heus zwaar hoor ;-). Succes en plezier deze week. Liefs mama

Rose

Leuke foto,s!

oom Jan

Jammer dat het contact met het Nederlandse aupair meisje geen succes was. Maar fijn dat je met een Duitse aupair een leuk contact hebt gehad. Je begint aardig thuis te geraken in het Londense wereld. Goed dat je na een dipje wat gezondheid betreft, weer beter bent. Succes met de zorg voor de 3 kinderen die aan je zijn toev
ertrouwd.

Marion

Ha Sanne,
Leuk om alles zo mee te kunnen volgen. Het is jammer, maar je kunt beter maar gelijk weten dat er geen klik is, dan hoef je daar je energie aan te verspillen. Je ontmoet vast nog meer leuke mensen. Leuk dat het met het Duitse meisje wel klikt. Spreek je dan Duits of Engels?
Leuk dat je gelijk het eea onderneemt, maar geef je jezelf ook de tijd om te wennen aan een ander leven. De zorg voor drie kids, ander huis, wellicht ander eten is niet niks. Enne......je hebt een heel jaar of langer om op onderzoek uit te gaan. Maar ik snap je wel hoor, je bent ook hartstikke nieuwsgierig. Schrijf je ons ook eens hoe een dag in het gezin eraan toe gaat als jij voor de kids enz moet zorgen? Daar ben ik ook benieuwd naar. Heel veel plezier en heel veel succes lieve San!

Loes

ach Sanne voor dat meisje genoeg anderen die jou wel leuk vinden, ik ook maar daar heb je nu even niks aan. Geweldig hé dat leven in Londen, ik kan er niet van meepraten maar vind het wel interessant wat jij allemaal meemaakt. Jammer dat je ziek was, maar een echte Hollandse meid is zo weer de ouwe, niet letterlijk bedoeld hoor. Je bent wel bij een stel heel aardige mensen terechtgekomen als ik het zo lees. Ben jij en zij al een beetje gewend aan de gezinssituatie? Misschien vroeg je je af wat al die vraagtekens achter mijn schrijven moesten, maar ik dacht om er emoticons neer te zetten en dat werden vraagtekens. Dus vraag je maar niks af, ik vind alles leuk om te lezen en mee te maken. Kijk weer uit naar de rest van je avonturen. Bij ons gaat alles goed, vandaag lekker 1 1/2 uur gezwommen, doe ik elke donderdag, heerlijk. Lieve schat, dikke knuffel van ons en tot wederhoren.

Monica

Hoi Sanne, wat een mooi verhaal en wat ben je goed bezig. Neem je tijd en voldoende rust. Londen is idd heel leuk. Ik zou graag nog een keer de stad willen bezoeken. Fijn dat je met dat Duitse meisje een leuk contact hebt. Veel plezier en gauw tot schrijfster.
Liefs van Monica xx

Oma

Hallo Sanne .ik lees alle leuke dingen ,dat je niet lekker was is niet leuk ,Londen is een mooie stad ,je heb de tijd om het allemaal te ontdekken,ik ben benieuwd hoe daar Pasen wordt gevierd zijn deze mensen nog gelovig? zo maar een vraagje , het wordt een drukke week voor mij ,woensdag hebben wij Paasviering met de senioren kerkdienst en paasontbijt maar dat is fijn om te doen Sanne tot de volgende keer kus Oma

Ann Klein

Hoi lieve Sanne,

wat leuk om je verhalen te lezen,
take care lots of love Ann xx

Noor van de Steeg

Hee hoi!! Wat leuk om te lezen dat je au pair bent! Ben je nog steeds Au Pair in Engeland? Ik ben nu ook au pair in Engeland! Vlakbij Alton iets meer dan een uurtje vanaf Londen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active