Sanne in Engeland

Druk op zoek naar een familie

Heey allemaal,

Ik ben nu al vier weken geaccepteerd voor het Au Pair Programma.

En natuurlijk druk op zoek naar een familie.

Er zijn twee families op dit moment die mij als Au Pair willen. Ik moet nog wachten wanneer zij willen Skypen. Het loopt nu alleen via de mail namelijk.

De ene familie is Familie Rich uit Guildford (40 min ten zuiden van Londen) bestaande uit een vader, moeder en een zoontje van 5 Dexter.

De andere familie is Familie Moyo uit St Albans (20 min ten noorden van Londen) bestaande uit een vader, moeder, een dochtertje van 5, en een jongenstweeling van 2,5.

Het zijn beide erg leuke families, die mij willen betrekken bij het gezinsleven.

Hopelijk hoor ik stel van hen!!

Fingers Crossed xx

Reacties

Reacties

Ann Klein

Hoi lieverd, ik duim voor je dat je gauw wat gaat horen.

Knuffel xx

Papa

Sanne, ik ga voor je duimen.
Love you.

Rose

Leuk weer eens wat van je te horen ! Veel succes! Ik hoop dat je snel een familie Vindt

Oma

Ik hoop voor jou dat dit gaat lukken het lijkt mij wel erg leuk het is wel een groot avontuur ik ga heel erg voor jou duimen

Emmy

Wat spannend Sanne, Hoop voor jou dat je spoedig een bericht van hen krijgt.

oom Jan

Geweldig dat je deze uitdaging durft aan te gaan

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active