Sanne in Engeland

Mijn ouders, zusje en broertje op bezoek in St Albans

Heyy Allemaal,

Eerst 1000 x sorry dat ik zo weinig upload.

Een Au Pair zijn is heus geen luxe hoor haha, het is erg vermoeiend, waardoor ik 's avonds te moe ben om ook maar iets te doen of ik zo laat klaar ben met eten dat het tijd is om naar bed te gaan en in de weekenden rust ik meestal uit of ga ik op stap.

Okay terug naar het verhaal voor vandaag.

MIJN OUDERS, ZUSJE EN BROERTJE ZIJN HIER GEWEEST.

Ze kwamen aan op zaterdag 6 juni, ik had afgesproken op St Pancras, dat is een groot treinstation waar ik aankom met de trein (een leuk weetje: ernaast is King's Cross, waar Harry Potter is opgenomen, daar is 9 3/4). We wilde eerst naar de St Pauls Catheral, maar ik kwam er dus achter dat ik mijn 2for1 tickets niet bij mij had. Wat verschrikkelijk scheelt in de prijs. Dus besloten we naar de Big Ben te gaan. Wat mij ontschoten was, was dat de Circle en de District lijn dat weekend niet werkten.. Dus we hebben eerst de halve ochtend onder de grond gezeten, voordat we bij de Big Ben aankwamen. Ook hebben we de London Eye gezien (waar ik nog steeds in wil, maar je betaald 33 pond voor een half uurtje). In de middag hebben we een shopmiddag gehouden. Wat trouwens erg gezellig was, wel duur hoor op de Regent Street haha. Wel de winkel gevonden, waar ik meestal slaag voor kleren, The Sting. 's Avonds reisde wij terug naar St Albans, na eerst de koffers naar het hotel hebben gebracht, gingen we in een pub iets eten. Wat helaas een slechte keuze was, want omdat het de Champions League finale was, had de eigenaar liever niet dat wij na 8 uur in de pub waren (dat was de wet zei hij, maar volgens Yuva is dat niet waar). Toen nog eventjes met mijn ouders meegeweest naar hun hotel, maar ze waren zo moe, wat ik wel begrijp als ze om half 5 opstaan en dan de hele dag in Londen zijn. Ik was ook moe, dus ging rond negen uur weer terug naar huis en ging lekker slapen voor om weer fit te zijn voor de volgende dag.

Op zondag 7 juni gingen we weer naar de St Pauls Cathedral, maar wat bleek, op zondag is het een kerk en geen bezienswaardigheid (ik zie je denken, lekker uitgezocht Sanne, nou niet echt). Dus gingen we naar Buckingham Palace, via Green Park. Waar ze van die strand stoelen hadden neergezet, wat heerlijk zat. Toen richting de Tower Bridge, wat een mooie brug zeg, ik had er alleen nog maar onderdoor gevaren en overheen gereden, maar eroverheen lopen was echt speciaal. 's Middags na de lunch gingen wij naar Camden Town. Dat is een grote markt, waar verschillende nationaliteiten bij een komen. Heel interessant om te zien!! We hebben daar nog lekker een biertje op een terrasje gedronken, voordat we weer richting St Albans gingen. Want mijn ouders, zusje en broertje gingen Yuva, Themba, Eesha, Arjun en Rehan ontmoeten. Ik erg zenuwachtig natuurlijk. Maar dat was nergens voor nodig, want ze kunnen erg goed met elkaar overweg, ja tuurlijk moest ik soms dingen vertalen, maar dat is niet erg. Ook de kinderen vonden ze geweldig en andersom ook. Mijn zusje zei eergisteren zelfs dat ze ze mist haha. Het was erg gezellig en we hebben heerlijk gegeten.

Op maandag 8 juni, was mijn moeder jarig!! 49 alweer jeetje.. haha sorry mam grapje. Na heerlijk ontbeten te hebben met hen in hun hotel en mijn moeder haar cadeautje te hebben gegeven, gingen wij weer richting Londen. Om de wisseling van de wacht te zien!! Echt gaaf, de volgende keer ga ik terug als er een feest is, want het schijnt dat er dan vuurwerk enzo wordt afgeschoten en er meer te zien is. Na eerst langs het huis van de Prime Minister, wat tegenwoordig helemaal afgesloten is en bewaakt. Was het uiteindelijk tijd om naar de St Pauls Catheral te gaan (dit keer had ik de tickets wel bij mij!!) Wauw.. Wat een mooie Cathedral!! En de fluistergalerij is zo eng!! Rick en ik zaten een de ene kan van de galerij en mijn ouders en zusje aan de andere kant. Het leek gewoon alsof ze achter je zaten haha, maar wel geweldig!! Toen hebben wij heel veel trappen gezien om uiteindelijk helemaal bovenin de cathedral aan te komen, wauw wat een uitzicht. Even uitgelegd dat de Milleniumbrug een deel was van een van de Harry Potter films. Ja Londen staat vol met stukjes uit de film haha. 's Middags zijn wij naar het Arsenal Stadium geweest! WAUW WAT EEN MOOI STADION, als ik daar nou eens een wedstrijd mag zien.. Natuurlijk was er veel te zien over Dennis Bergkamp, die daar als een echte held wordt gezien, er staat een standbeeld voor het stadion!! Ik heb op de stoel van ArseneWenger gezeten, wat een luxe stoelen! De stoelen voor de toeschouwers zitten ook heerlijk!! Na daarna in een pub nog wat gedronken te hebben, was het weer tijd om richting St Pancras te gaan. Daar aangekomen, was het helaas weer tijd om afscheid te nemen.... Wat best raar was, zij gingen terug naar Nederland terwijl ik hier in Engeland (sorry de UK) achterblijf. Al vind ik het niet erg, want de UK is geweldig!!

Vorige week zaterdag heb ik Themba zijn oom en tante ontmoet, ze betrekken mij zo bij alles, dat ze mij aan iedereen willen voorstellen! Over een paar weken is Themba jarig en ga ik nog veel meer mensen ontmoeten...

Deze zomer komen Yuva haar ouders langs voor 2 maanden, ben best benieuwd!

Het aftellen gaat toch wel een beetje beginnen, nog 36 dagen en dan zie ik mn ouders weer! Dan ga ik voor 10 dagen naar het heerlijke Zuid-Frankrijk, met de trein van Londen naar Avignon.

Ik heb mijn vliegtickets voor november ook al geboekt!! van 25 november tot en met 9 december ben ik in Nederland!!

De groetjes uit het nu zonnige Engeland en nogmals sorry voor het niet updaten.

Love you all xx

Reacties

Reacties

Rick

Sanne het was een top weekend. Het was leuk om je weer te zien.
Op naar de zomervakantie om je weer te zien. Heb er nu al zin.

Xxx Je broertje

Claudia

Wat een leuk en levendig verslag. Erg gezellig zo met je familie. En fijn om te lezen dat het je zo goed bevalt in Engeland!

Tess

Zusje?? Ik heet Tessa hoor hahaha! Was gezellig San. Tot in Frankrijk ookal zie ik je niet lang. Veel plezier met de familie van Themba.
Xx aan Rehan, Eesha en Arjun.

monica

Wat een leuk verhaal en wat fijn, dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad. Londen is idd geweldig. Dus geniet ervan xx
Groetjes van iedereen hier en tot horens. Dikke knuffel van mij

oomJan

Met veel interesse heb ik verhaal gelezen. Ik had het een een ander ook al gehoord van je ouders op de verjaardag van je oma. Ik begrijp dat je soms te moe bent om jouw belevenissen te vertellen. Hou je taai, zal best lukken.

tante Loes

Jeetje Sanne wat een gezellig verslag heb je ervan gemaakt en wat zullen jullie, zo te lezen, het heerlijk hebben gehad met z'n 4en. Wat geweldig dat je ouders, Tessa en Rick zo met open armen ontvangen zijn door je Au Pair ouders en hun kinderen. Dat je van dit alles geniet en genoten hebt kan ik mij heel goed voorstellen. Geweldig in een woord. Lieve Sanne het blijft leuk om Engeland op deze manier te leren kennen en oom Nico en ik wensen jou nog een gezellige tijd toe, met liefs een pakkerd en dikke kus van ons erbij.

tante Loes

PS.o en Sanne ik heb er alle begrip voor als je niet altijd wat laat horen, er moet tenslotte ook nog gewerkt worden, nietwaar. en tenslotte "spreken" we elkaar op Word Feud, dag lieverd

rose

Hoi Sanne
Wat heb je een leuk verhaal geschreven!Ik had op facebook al foto,s gezien van julie weekend! Leuk hoor dat jullie elkaar even hebben gezien!Ik snap dat je het druk hebt met drie kleine kinderen, maar je hebt het wel naar je zin geloof ik he?
Veel plezier verder!
Groetjes Hans Rose en Jasper!

Papa

Een heel leuk verslag Sanne.
We hebben ook nog een lekker biertje gedronken in een pub bij Piccadilly Circus.
Ja de dames waren aan het shoppen, en Rick en ik hebben dure auto's bewonderd op de Oxford street.
Al met al een superweekend.
En ga je nog wel wat foto's plaatsen van het weekend?
Dikke kus van Papsie

Mama

Hoi San,
Leuk verhaal over onze belevenissen tijdens ons weekend met elkaar. Het is leuk om te horen dat wij ook in de smaak vallen bij het au pair gezin. De jongens zullen heus wel een keer rustiger gaan worden. Tot over een aantal weken.
???????? Mama

Mama

Sorry de smileys veranderen in vraagtekens.

Emmy

Tjee Sanne wat vertel je dit leuk en duidelijk. Vele jaaaaren geleden waren wij daar en het komt nu weer helemaal terug. fijn dat jij je vakantie in Frankrijk gaat doen samen met je familie. als je later dit jaar in Nederland bent hoop ik je wel te ontmoeten. Geniet van alles wat je doet .

Oom Jan

Ik heb met plezier de foto's gezien van het bezoek van je ouders, Tessa en Rick aan jou in Londen. Ook zag ik een foto van de 3 kinderen, waar jij de zorg voor hebt. Een aantal foto's herkende ik nog vanuit de tijd dat ik in 1983 met de opa en oma een aantal dagen ook in Londen ben geweest. Mijn dank voor jouw foto's

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active