Sanne in Engeland

Het is zo ver!!

Heey allemaal!!

Na gisteren en vandaag geskyped te hebben met de moeder en de kinderen, ben ik geaccepteerd bij een gezin!!

Ik ga naar de familie Moyo uit St Albans.

Het gezin bestaat uit een vader, moeder, een meisje van 5 en een jongenstweeling van 2,5.

Ik vertrek op 14 maart richting Engeland!! En ik verblijf daar voor minimaal een jaar!

Ik ben er heeel enthousiast over en ik hoop op een topjaar!!

Dus alles is nu definitief!!

xx

Emmy

WoW Sanne, dat is een goed bericht. Wel heel snel om je koffer te gaan pakken. Leuk hoor dit gezin. weet je trouwens dat ik in een gezin met 7 kinderen heb gewerkt.

Oom Jan

Gisteren merkte ik jouw opgetogenheid al op. Het zat er al aan te komen. En een dag later is het zover. Ik hoop dat je daar een fijne tijd tegemoet gaat. Over 14 dagen is het zover.
Geweldig voor je.

Pepijn

Wat goed Sanne! Heel veel plezier! X

Monica

Gefeliciteerd en heel veel succes en vooral veel plezier xx

Marion

Super Sanne!!!! Wat geweldig goed nieuws!!! Gefeliciteerd hoor! Fijn dat je zo enthousiast bent. Heel spannend allemaal. We gaan je volgen......dikke kus van ons allemaal

rose

Heel leuk voor je Sanne. fijn dat je nu wat weet! Het zal wel aanpoten zijn met drie kinderen! Een hele nieuwe uitdaging voor je ! Veel succes en plezier!

Jean-Paul

hi Sanne, wat een super goed nieuws zeg! Veel succes en vooral veel plezier.. Gaat zeker goedkomen..

Romy

Super leuk! Heel veel succes maar vooral heeeeeeeeel veel plezier daar!! Gaat helemaal goed komen ????We blijven lekker in contact via Skype vooral ???? Enjoy your Journey honey!! XxXxX

Romy

De vraagtekens moeten natuurlijk uitroeptekens zijn ????

Evelyn

Gefeliciteerd Sanne!
Hartstikke goed van je dat je dit avontuur aangaat. Zo te lezen ben je er helemaal klaar voor. T gaat vast heel leuk worden. Voor je t weet spreek je alleen nog maar Engels.
Good Luck!

Rose

Hoi Sanne
Bijna is het zover: je nieuwe leven begint!mEen nieuwe start, maak er iets goeds van! geniet en doe naast het werk met de kinderen ook leuke dingen! Begin een taalcursus of zo!Heel veel succes !
Groetjes van Hans, Rose en Jasper!