Sanne in Engeland

Morgen naar Engeland

Het is morgen zo ver!!

Dan vertrek ik naar St. Albans, Hertfordshire, Great Britain.

Ik vertrek om 10.10 vanaf Rotterdam The Hague Airport naar London Heathrow!

Ik heb heel veel zin om de familie te zien!

Afgelopen maandag heb ik nog met Yuva (de moeder), Eesha, Rehan en Arjun geskyped.

Ze waren erg enthousiast en hebben mij het hele huis laten zien.

Ze kwamen met het idee om mijn kamer te verven, dus ik ben benieuwd wat voor kleur het is geworden!

Ik hoop snel van mij te laten horen als ik helemaal gesetteld ben.

Speak to you all soon,

Love,

Sanne

Reacties

Reacties

Jean-Paul

Heel veel succes, komt vast wel goed en tot morgenochtend op het vliegveld!

Papa

Hé Sanne,
Spannend zeg allemaal.
Maar ik weet zeker dat je het naar je zin zult hebben.
Echter ik ga mijn dochter natuurlijk heel erg missen.
Love you.

Anouschka

Heel veel succes, meid! xx

Marion

Reuze spannend! Zo benieuwd welke ervaringen je zult opdoen....
Tot morgenochtend op het vliegveld!!
Xxx

Romy

Komt helemaal goed schat!!! Ik wens je heel veel plezier maar ik zie natuurlijk nog morgenochtend op het vliegveld!! XxxRomy

Oom Jan

Je hebt er erg veel zin in, schrijf je. Dit klinkt heel positief. Het is inderdaad een hele spannende onderneming. Ik wens je in Engeland bij de familie een hele fijne tijd toe. Ik gun het je van harte

Wouter, Patricia en Tim

Hey Sanne,

Wij vinden het super stoer van je dat je deze uitdaging aangaat! Jammer dat we je niet meer hebben gezien en lang niet zullen gaan zien, maar we gaan je blogs zeker volgen!
Ook zullen wij zo nu en dan foto's van Tim sturen zodat je ook zijn ontwikkeling een beetje kan blijven volgen!

Heel veel plezier en succes gewenst!

x Wouter, Patricia en een knuffel van Tim

Claudia

Lieve Sanne, het straalt er vanaf. Zowel van jou als van je blog! Ik wens je een heel spannende tijd daar in het "verre" Engeland. Geniet van je tijd daar, het wordt vast onvergetelijk. Enne... blijf vooral bloggen; erg leuk! Een knuffel op afstand

Emmy

Heel veel plezier en een goede reis morgen.
Leuk gezin zo te zien op de foto's.
Kijk uit naar je enthousiaste verhalen.
Succes Sanne.

sylvia van hecke

Lieve Sanne, wat spannend! geniet ervan. Wat een leuk gezin. Een dikke knuffel van ons.
Succes Sanne.

Mama

Ik hoop dat je het fantastisch hebt in Engeland. Je komt volgens mij in een warm gezin terecht. Ik zal je missen. Ik hou van je.

Emmy

Nogmaals een hele goede reis, ook de groetjes van oom Ton

Loes

Inmiddels heel wat gelezen Sanne en wij vinden het geweldig dat jij dit gaat doen, voor een heel gezin zorgen, wat zullen ze blij zijn met jou, je bent ook een geweldige vrouw en wij houden van jou. Lieve Sanne, dikke kus van oom Nico en tante Loes.
en toi toi toi hoor.

Marianne Jacquemijns

Lieve Sanne, wat leuk om die Engelse belevenissen te lezen. Ik zou wel even om het hoekje willen kijken. Geniet ervan! Nog veel plezier en tot horens/ mails/ ziens, Marianne.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active