Sanne in Engeland

settelen in St Albans

Heyy Allemaal,

Ja ik ben afgelopen zaterdag aangekomen in St Albans. Maar ik heb niet eerder tijd gehad om te schrijven.

Ik zit nu even bij de Starbucks, dus ik dacht ik schrijf een stukje voor alle thuisblijvers.

Het weekend was erg druk, maar erg gezellig.

De familie is zo warm en willen je thuis laten voelen.

De kinderen moeten nog steeds een beetje wennen aan mij. Ze moeten nog een beetje snappen dat hun ouders elke dag werken en dat ik er dan ben.

Maar zelf zijn de kinderen erg lief en ik kan al goed met ze omgaan.

Zoals de moeder al zei, het gaat zo natuurlijk, ik ga met een gerust hart naar mijn werk, zonder dat ik mij zorgen maak.

Maandag en vandaag was de vader thuis. Al heb ik op maandag haast alles alleen moeten doen. Niet dat dat erg was, maar wel wennen want de jongens waren thuis.

Op maandag en woensdag zijn de jongens thuis, maar is de moeder ook vrij. Al zal ik haar wel helpen, zodat zij wat huishoudelijk werk kan doen.

Op dinsdag, donderdag en vrijdag gaan zij naar de nursery (kinderopvang).

Het meisje Eesha gaat gewoon vijf dagen in de week naar school.

Ik merk wel dat ik even in het ritme moet komen en dat het uurtje tijdverschil ook wel tegenwerkt denk ik.

Maar zoals ik al zei, Themba en Yuva ( de ouders) zijn zo aardig en willen mij met alles helpen.

Ik heb nu een Engels nummer en krijg een Engels bankaccount, zodat zij daar mijn zakgeld op kunnen zetten.

Vandaag is de vader ook vrij en hij zei dat ik vanmiddag het stadje kon verkennen.

Afgelopen zaterdag avond ben ik samen met de vader naar Londen geweest en heb ik een aantal bezienswaardigheden gezien haha.

Ik zal wat foto's ervan uploaden

Ik hoop snel weer te kunnen uploaden..

Xx Sanne

Reacties

Reacties

oom Jan

Ik heb jouw indrukken met plezier gelezen. Fijn dat de ouders ontzettend aardig zijn. Ik begrijp dat de kinderen aan jou moeten wennen maar dat komt van zelf wel. Ik hoorde dat je gisteren met oma hebt gesproken. Leuk voor haar en voor jou. Ik zie uit naar je volgende belevenissen.

Rose

fijn dat het begin goed is, aardige mensen! Fijn hoor! De kinderen wennen vanzelf wel!Leuk dat je al naar Londen bent geweest!Geniet ervan! veel plezier! Groetjes!

Emmy

Hoi Sanne, wat heerlijk om jouw eerste ervaring te lezen.
Het klinkt allemaal heel ontspannen. een goede start is het halve werk zullen we maar zeggen. Veel werk plezier.

Marion

Ha Sanne, leuk hoor, om jou op deze manier te kunnen volgen. Kinderen zijn zo flexibel, die passen zich snel aan. Gaat het goed qua Engels wat betreft het communiceren? Heb je de school al een beetje kunnen of mogen bekijken? Ik wens je heel veel succes met alles! Dikke kus, Marion

Rick

Sanne,
Hartstikke leuk dat je dat doet.
Ik vins hartstikke leuk dat je in Engeland ben.
nog veel plezier met de kinderen.
En wil nog graag een keer langskomen.

Groetjes je broetje xxx

Mama en Papa

Hoi lieverd, fijn dat alles goed gaat en dat je het gezin met van alles kunt helpen. Bijspringen waar kan, vinden ze natuurlijk erg fijn. Zoals ik je al zei, natuurlijk moeten ze aan je wennen. Voor hun is het ook een nieuwe ervaring. Veel succes. Veel liefs van Papa en Mama

Romy

Hee sanne!
Wat leuk om je zo te kunnen volgen! ^^ Logisch dat de kids moeten wennen maar jouw kennende komt dat helemaal goed! Super leuk dat je al in Londen ben geweest. Nades en ik komen snel een keer langs???? Veel plezier!! XxxRomy

Nico en Loes

Lieve Sanne, wat een spannende dingen ben je allemaal aan het doen en wat fijn dat de hele familie zo lief, maar dat kan ook niet anders met zo'n lieverd als jij bent. Oom Nico en ik wensen jou heel veel plezier in je nieuwe omgeving en huis en blijven jou met veel belangstelling volgen. Dikke knuffel van ons erbij.

oma

Hallo Sanne
dit is de derde keer dat ik het probeer.ik zit nu bij Oom Jan. ik lees alle berichtjes van jou en zie dat je het druk hebt, dat moet je allemaal nog verwerken. heb je al contact gezocht met je mede aupair collega? veel liefs van Oma

Rose

Je doet naast het werk in het gezin al veel leuke dingen!
Geniet ervan, met de mensen waarmee je het goed kan vinden!

Loes

Lieve Sanne, klopt het dat ik al een tijdje niks meer heb gelezen van jou, we spelen dan wel samen wordfeud, maar jouw verhalen zijn ook niet te versmaden.
ik wacht met smart op meer...........
Dag lieve nicht ik ben gespannen........Kus van ons

Emmy

Ja zo gaat dat , eenmaal in je nieuwe job en.....
Ik hoop wel dat je het echt heel leuk hebt. en, niet om het een of ander, maar zorgen voor drie van die spruiten is ook niet niks. dat kost een heleboel energie. lieve Sanne, we lezen het wel weer hoe het in Engeland met hou gaat.
Kus van Ons.

Papa

Leuk Sanne.
Je bent er nu vier weken maar je hebt al zoveel gedaan.
Neem ook eens je rust en tijd voor jezelf.
Maar dat komt goed dat weet ik zeker.
Straks kunnen we lekker met z'n allen leuke dingen doen.
Ik kijk ernaar uit.
Liefs????????????

Rick

Sanne het is leuk dat je zoveel dingen doet in London en St. Albans. Het is leuk dat de kinderen beter gaan luisteren. Ik heb er veel zin om naar je toe te gaan. Zo kan je ook ons veel vertellen over London en St. Albans en dingen laten zien.

xxx Je broertje

Nico en Loes

Lieve Sanne, hiep hoera jij bent jarig vandaag, oom Nico en tante Loes feliciteren jou van harte met je 22e verjaardag, wensen jou en ieder die er bij is een prettige dag toe. Heel veel liefs en een dikke verjaardagsknuffel van ons uit Holland Wormer.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active